
Aplikacja mobilna
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Poniatowej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Cenisz swój czas, niezależność i mobilność?
Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia
-
dostęp do rachunków
-
przegląd sald i historii operacji na rachunkach
-
wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
-
wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR
-
wykonywanie przelewów Split Payment
-
wykonywanie przelewów predefiniowanych
-
obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat
-
obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat
-
mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push
-
odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push
-
logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca)
Przydatne informacje
- Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl
- Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
- Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego
- Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
- Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.