Skip to main content
  • Aplikacja mobilna

    Aplikacja mobilna

    Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Poniatowej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

    Cenisz swój czas, niezależność i mobilność?

    Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

    Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

    Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia

    dostęp do rachunków
    przegląd sald i historii operacji na rachunkach
    wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
    wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR
    wykonywanie przelewów Split Payment
    wykonywanie przelewów predefiniowanych
    obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat
    obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat
    mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push
    odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push
    logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca)

    Przydatne informacje

    Instalacja aplikacji Nasz Bank „krok po kroku”
    • Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl

    gd2

    • Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.

    1 2eatp

    • Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego

    1 3

    4 etap

    • Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

    5 etap

    6 etap

    • Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.