Inne usługi

    • przelew w 1 godzinę do innego banku jest realizowany w dni robocze w godzinach 08:00 - 14:30,
    • w danych nadawcy przelewu SORBNET widnieją dane Klienta, a nie pośrednika / dostawcy usługi,
    • waluta przelewu SORBNET - PLN,
    • nielimitowana kwota przelewu,
    • przelew można zlecić w Banku lub wykonać przez InternetBanking,
    • nie można wykonać przelewu SORBNET do Urzędu Skarbowego (US) i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS),
    • przelew SORBNET można wykonać jedynie z datą bieżącą (nie ma możliwości wykonania przelewu z datą przyszłą).

    Opłata za przelew SORBNET - 20 PLN

  • PayByNet to bezpieczna i ogólnodostępna usługa, która uzupełnia lukę w dotychczas występujących metodach płatności za transakcje internetowe. Dzięki PayByNet możesz realizować transakcje o każdej porze dnia i nocy, także w weekendy, poprzez bezpośrednią integrację z bankami.

    Dodatkową zaletą PayByNet jest fakt bezpośredniego przekazywania pieniędzy (taką funkcjonalność posiadamy jako jedyny system płatności w kraju) za pośrednictwem systemu Elixir. Wybierając nasz system widzisz do kogo wpłacasz swoje pieniądze. W danych przelewu jest wyszczególniona nazwa sklepu jako odbiorcy płatności. W przypadku płatności za pośrednictwem innych systemów, płatność przesyłana jest na konta pośredniczące i za każdym razem w przelewie widnieje nazwa pośrednika a nie dane sklepu.

    Tu kupisz z PayByNet

  • Internet Banking to dostęp do rachunków bez konieczności przychodzenia do placówek banku, bez kolejek, zbędnych formalności, z dowolnie wybranego miejsca przez 24 godziny na dobę. Usługa pozawala na:

    • uzyskanie informacji o saldzie i historii posiadanych rachunków,
    • dokonywanie przelewów na rachunki w naszym i innych bankach,
    • realizację przelewów ZUS i Urzędu Skarbowego,
    • wydruk potwierdzeń zrealizowanych transakcji i wyciągu z rachunków.
    Wypróbuj już teraz: Demo Internet Banking.
    Pobierz: 
  • Doładowania można dokonać we wszystkich placówkach Banku bezpośrednio w kasie, z rachunku ROR oraz poprzez Internet Banking dla telefonów na kartę (bez abonamentu) w sieciach: Plus, Orange, T-Mobile, Nju Mobile, Play, Heyah, W Rodzinie, Virgin Mobile, Lyca Mobile, Cyfrowy Polsat.

  • SMS Banking zapewnia dostęp do usług bankowych za pośrednictwem telefonu GSM. Klient otrzymuje krótkie wiadomości tekstowe o:

    • saldach rachunków,
    • oprocentowaniu rachunków,
    • operacjach na rachunkach.
    Wystarczy tylko posiadać konto w Banku Spółdzielczym w Poniatowej, telefon komórkowy i złożyć wniosek o świadczenie usługi bankowej SMS.
  • BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

    Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera. 

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

    Zarejestruj/zaloguj się do portalu 

      1. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej 
      2. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
      3. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
      4. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
      5. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
      6. Wybierz ikonkę BLIK
      7. Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.



     BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

      *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów


      Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

      1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
      2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
      3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
        • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
        • stosuj oprogramowanie antywirusowe
        • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
        • aktualizuj przeglądarki internetowe;
      4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
      5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu  Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.