Dostępność w banku oznacza dostosowanie usług i produktów bankowych do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, takimi jak osoby z niepełnosprawnościami, seniorzy czy osoby z ograniczoną znajomością języka. Dotyczy to zarówno dostępności cyfrowej (strony internetowe, aplikacje mobilne), jak i fizycznej (oddziały, bankomaty).
Bank Spółdzielczy w Poniatowej dąży do zapewnienia dostępności poprzez podejmowanie szeregu działań mających na celu ułatwienie dostępu do swoich usług, informacji i przestrzeni osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym osobom z niepełnosprawnościami.
Poniżej przedstawiamy ,,Deklarację dostępności Banku Spółdzielczego w Poniatowej” oraz ,,Dostępność architektoniczna/udogodnienia w naszych placówkach” – dokumenty informujące o poziomie dostępności naszej strony internetowej, aplikacji mobilnej oraz placówek Banku dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Deklaracja dostępności Banku Spółdzielczego w Poniatowej
Dostepność architektoniczna/udogodnienia w naszych placówkach